Veelgestelde vragen patiëntenportaal
Storing
21-3 Op dit moment is er een storing bij Uw Zorg Online. U kunt geen foto’s of bestanden versturen bij een bericht. U kunt de assistent vragen een link te versturen via de sms, zodat u de foto’s alsnog kan versturen. Stuur een berichtje via het portaal of laat een bericht achter op de vragenlijn.
Uw Zorg Online werkt er hard aan om dit probleem te verhelpen
Kijk voor de actuele storingsstatus op onderstaande link
Storingen Gebruikers Uw Zorg Online Status
DigiD
U kunt inloggen met uw DigiD. Na het aanmaken van een portaal, kunt u direct gebruik maken van het portaal.
Ik mis een medicijn in mijn medicatielijst/ mijn medicatielijst is leeg
Wij moeten handmatig de medicijnen invullen in uw dossier. Laat het ons weten (dit kan via de receptenlijn) als u uw medicijnen in uw patiëntenportaal zichtbaar wil hebben. In overleg met de arts passen wij dit voor u aan.
Kan ik een account aanmaken voor mijn partner/kinderen/ouders
U kunt voor uw partner/kind/ouder een account aanvragen. Hiervoor heeft u een ander e-mail adres nodig.
U kunt ook gebruik maken van een subadres. Hiervoor zet u achter uw gebruikelijke e-mailnaam een plus met toevoeging.
Als uw het email adres DhrJansen@hotmail.com gebruikt, kan dit worden DhrJansen+mevrouw@hotmail.com. Welke tekst u gebruikt achter de plus maakt niet veel uit. U moet het alleen onthouden om in te kunnen loggen op het patiëntenportaal. De codes van Uw Zorg Online komen dan in uw gebruikelijke inbox.
Wij hebben toestemming nodig van de persoon in kwestie. Dit geldt ook voor kinderen boven de 12 jaar. We willen u vragen de persoon zelf te laten bellen of even bij de balie langs te komen om toestemming te geven dat u inzage krijgt in het patiëntenportaal.
Ik kan mijn account niet meer in
Bent u uw wachtwoord kwijt, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U hoeft hiervoor geen nieuw account aan te maken.
Neem contact op met de praktijk als u alsnog niet uw patiëntenportaal in kunt.
Ik kan mijn afspraken niet inzien op het portaal
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om de afspraken in te zien die u bij de assistent heeft gemaakt. Ook als u de afspraak heeft afgezegd zal deze op uw portaal zichtbaar blijven. Er wordt aan gewerkt om dit te veranderen.